11 Şubat 2014 Salı

Kinder Süt Dilimi Tarifi

Nihayet denedim ve orjinalinden daha çok beğendim.Oldum olası market ürünleriyle arasında mesafe olan biri olarak bu gayet normaldi belki ama, abur cubur dedin mi akan suları durduran esimde  en az benim kadar sevdi. Kinder süt dilimini evimizde yapamanın mutlulugunu yasıyorum


Hatta adeta , ben bir yanda hazırlarken,tadına bakarak sabırsızlındıkları için ,tek tek kesip sürmek yerine , tamamını toptan sürüp dilimlediğim için , çok düzgün olan üst tabaka altta kaldığından biraz şekli bozulan alt tabaka üstüne çıktı ve görüntüsü pek olmadı.


Malzemeleri:


3 adet yumurta

1,5 çay bardağı toz şeker ( Büyük çay bardağı )

1 küçük çay bardağı buğday nişastası

1 küçük çay bardağı un

3 yemek kaşığı kakao

1 paket kabartma tozu

1 çay kaşığı kabartma tozu
kinder sut dilimi
Kreması İçin:

500 gr. süt

100 gr. kaymak

3 çorba kaşığı şeker

4 yemek kaşığı bal

4 damla limon suyu

6 yemek kaşığı pasta kreması ( Ben hazır kullandım,kendiniz de hazırlayabilirsiniz.)

Ve hindistan cevizi delisi ben 3 çorba kaşığı da hindistan cevizi ekledim.Ama siz eklemeyebilirsiniz.


 


 


Yapılısı:


Sütü tencereye koyup, içine 3 çorba kaşığı şeker ve balı ekleyin,ocağın altını açıp ısıtın ve kaynamaya başlayınca limon suyunu ekleyip sütü kestirin.

Kesilen sütü tel süzgeçten geçirip suyunu süzün ve soğumaya bırakın.Suyunu kullanmıyoruz.

Soğuyan süt kesiğine kaymağı ekleyin ve mikserle iyice karıştırıp dondurucuya kaldırıp 20 dk bekletin.

Karışımı dondurucudan çıkardıktan sonrasında 1 çorba kaşığı sütle kremayı ekleyin ve mikser yardımıyla çırparak kıvamını almasını sağlayın.

Kremayı tekrardan dondurucuya kaldırın ve keki hazırlamaya başlayın.

Şeker ve yumurtayı karıştırma kabına alın,köpük köpük olana kadar mikserle çırpın ve kakaoyla vanilyayı ekleyip 3 dk kadar çırpmaya benzer ritimde devam edin.

Nişasta,un ve kabartma tozunu ekleyip tahta kaşıkla karıştırın.

Yağlı kağıt serili dikdörtgen siyah fırın tepsisine karışımı aktarın ve önceden ısıtılmış 175 derecede 15-20 dk pişirin.

Pişen keki fırından alın ve hafif ılınmasını sağlayın.

Oğlum yiyecek için sabırsızlandığından ve daha kolay olması için kremayı bütün kekin üst kısmına sürdüm ve dilimleyip birbirlerinin üst kısmına kapattım.

Dilerseniz öncesinde keki dilimleyip arasına sürerek hazırlayabilirsiniz.


 


t




Kinder Süt Dilimi Tarifi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder