9 Mayıs 2013 Perşembe

Kalpli Yaş Pasta Tarifi

On numara tatlılardan birisi olan yaş pasta tariflerinden birisi olarak bugün sizlere, kalpli yaş pasta tarifini vereceğiz.


Özel günleriniz için gayet uygun bu tarif’i şu şekilde uygulayabilirsiniz.



Malzemelerimiz


  • Ara kreması

  • Normalde

  • 750 gr süt (Ama ben yarısını kullandım 2 bardak kadar)

  • 1 fincan un

  • 50 gr margarin

  • 1 vanilya

  • birkaç çilek püresi (çilekleriçatalla iyice ezip içine ekledim)

  • İstediğiniz miktarda şeker

  • Üzerine için

  • Krem şanti

  • Bonibon

Kalpli Yaş Pasta Tarifi

  • İlk önce kremayı yapıp soğumaya bıraktım.

  • Bu arada keki yapıp soğuduktan sonra iple ikiye kesip tekrar üst üste koyup kalp şeklinde bıçakla düzelttim :-) )

  • Ne yaparsın olmayınca bu şekilde kalp yapıyorsunuz

  • Kekin arasına hazırladığım kremadan sürüp arasına istediğiniz meyvelerden koyabilirsiniz.

  • Ben evde kivi vardı kividen yararlandım.

  • Diğer keki de üzerine ekleyip kalan kremayı da iyice yedirdikten sonra hazırladığımız krem şantiyle pastayı iyice kapatalım.

  • Üzerine istediğiniz şekilde süs yapabilirsiniz.

  • Benim iki pastam da çok aceleye geldiği için fazla uğraşamadım.

  • Ama yine de çok güzel oldu tadı.

  • Afiyet olsun.



Kalpli Yaş Pasta Tarifi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder